HOME

CINE SUNTEM

1.0 Cine suntem?
1.1 Prioritatile si activitatile
1.1 Organizarea Apa Serv
1.1 Valorile Apa Serv
1.1 Acreditarile Apa Serv

ACTIVITATILE PRESTATE

2.0 Activitatile prestate

Consumatorii şi clienţii pot, fără a se mai deplasa şi cu rapiditate, să aibe informaţii
asupra facturii, asupra calităţii apei şi asupra serviciilor oferite de Apa Serv.


Sediul Apa Serv a fost restructurat şi este în continuă activitate de reorganizare
a activităţii şi a capacităţii sale tehnice şi industriale. Pe de altă parte Apa Serv îşi
îmbunătăţeşte gradul de formare tehnică a colaboratorilor săi.


Apa Serv se străduieşte să simplifice relaţia sa cotidiană cu beneficiarul.
Serviciile pentru clienţi şi consumatori înseamnă respectul câtorva principii reflectate
în angajamentul Apa Serv
• Mai multă disponibilitate în relaţia cu beneficiarul
• Mai multa receptivitate pentru a înţelege nevoile şi gradul de satisfacţie al
beneficiarilor săi
• Mai multă informare
• O informaţie clară, promptă şi transparentă

 

Apa Serv pune accentul pe o comunicare pedagogică cu beneficiarii care sa le ofere şi
instrumente înţelegere mai uşoară a ciclului apei, a eforturilor tehnologice ale acestui
domeniu de activitate, a ideii de dezvoltare durabilă ori a beneficiilor reutilizării
in agricultura a nămolurilor, precum şi sfaturi practice pentru economisirea apei şi
protecţia resursei şi mediului natural..


2.1 Serviciul de apa
2.2 Obiective strategice
2.3 Proiecte de dezvoltare

SERVICII

3.0 Servicii
3.1 Servicii pentru colectivitati
3.2 Servicii pentru consumatorii casnici
3.2.1 Costul apei
3.2.2 Calitatea apei
3.2.3 Servicii de receptie - call center
3.3 Servicii pentru consumatorii industriali

INFORMATII UTILE

4.0 Informatii utile
4.1 Programul cu publicul
4.2 Tarife
4.3 Legislatie

ANALIZE LABORATOR

5.0 Alexandria
5.1 Turnu Magurele
5.2 Zimnicea
5.3 Videle
5.4 Rosiorii de Vede
CONTACTE
PRESA